Konu
Satılık Şişme bot
17-05-2010, 19:03:43
#6
Ferhat
Yakup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kanka şişermek için pompası varmı bunun, yoksa kendimizmi pompalıyoruz ?
Kendiniz pompalıyorsunuz,sahilde bir pompacı bulunur yaw
Veya azınla pompala