Merhaba,
Ben olsam:
- Sağ sütundaki Son yazılar kısmının üzerindeki metin reklamı oradan kaldırırdım.
- Son yazılar kısmını, Eklenilen reklam birimine benzeyen şekilde tekrar oluştururdum. Yani Altı çizili şekilde bir başlık linki altına içerikle ilgili kısa bir bilgi. Tabi reklamı ya en alta yada en üste eklerdim.
Biri Küfür Etmenizemi Neden oldu?
Hastane yeterince temiz değil veya
personel sık sık işi
<belki buraya link illa çok benzesin derseniz>
- Üstteki yatay resim reklamını kaldırmazdım. İnsanlar hiç bakmadan çıkan resimleri sizin sitenizin resmi sanabilir.
- Renklendirme konusuna katılıyorum arkadaşların söylediği gibi. biraz donuk olmuş siteniz.
- Yazdığınız yazıların bitişine koyduğunuz ufak yatay metin reklamlarını her zaman başlık altına koymayı tercih ediyorum ben. uzun yazılarda sayfanın alt kısımlarına gelmeyenler görebilir.
- Aile ansiklopedisi yazan üst kısım ve altındaki reklamı daha aşağıya çekmek biraz daha güzel görüntü yaratabilir.
Kaliteli içerik + ziyaretçi memnuyeti diyorum son olarakta

bol kazançlar.