advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi koptum bunlara helal olsun radmin



Sence şu konuyu radminden izinsiz kitliyecek bir moderatör varmı bu forumda

Radminin amacı sadece biraz insanları güldürmek zaten bu bölümde maxigeyik hatırlatırım
e peki senin takımına böyle geyikler yapılsa hoşuna gider mi? Amaç insanları güldürmekse başka geyiklerle de güldürülebilir