webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bursasporu tebrik ederim.Müthiş bir takım kurmuşlar.Demekki neymiş erken şampiyonluk havasına girmemek gerekiyor özellikle geçen hafta gol attıktan sonra sevinç gösterisinde bursasporu işaret eden vederson ve christian efendilerede bu kaçan şampiyonluk ders olmuştur bu iki takımla şaka olmaz 1 trabzon 2 bursaspor
bursa hakimiyete çıktık ağlama hareketiyle ben biraz arkada kaldım ama