hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- rep veren arkadaşlar şampiyonlar liğinde görürüm sizi hadi - rep verin bana

yazık...

tebrik ederim sonuçta bur sa lı sın ız
Bak o söyledigin kelimeleri yediririm sana ! Adam gibi konuş ! O sözlerinde kast ettigin anlamıcak kadar salak insanlar degiliz ! Siz kendinizden utanın ! Yaptıklarınızdan utanın ! Neyin peşindesiniz ! Daha nabalım size kupayı aldık.


Not: O söyledigin kelimede şüphen varsa başka ortamlarda giderebiliriz