- rep veren arkadaşlar şampiyonlar liğinde görürüm sizi hadi - rep verin bana
yazık...
tebrik ederim sonuçta bur sa lı sın ız
Bak o söyledigin kelimeleri yediririm sana ! Adam gibi konuş ! O sözlerinde kast ettigin anlamıcak kadar salak insanlar degiliz ! Siz kendinizden utanın ! Yaptıklarınızdan utanın ! Neyin peşindesiniz ! Daha nabalım size kupayı aldık.
Not: O söyledigin kelimede şüphen varsa başka ortamlarda giderebiliriz