Konu
Bursa Şampiyon Oldu
17-05-2010, 16:18:28
#70
istiyorum
Bir Fenerbahçe li olarak Bursa spor un kazanmasına sevindim.
Fenerbahçe isteseydi yenerdi bu durumlara bırakmazdı. (Son maçlara)
Kupa Bursaspor un hakkıymış başarılar ve tebrikler BURSASPOR.