Bir Fenerbahçe li olarak Bursa spor un kazanmasına sevindim.
Fenerbahçe isteseydi yenerdi bu durumlara bırakmazdı. (Son maçlara)
Kupa Bursaspor un hakkıymış başarılar ve tebrikler BURSASPOR.