hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi bursa öyle, daha düne kadar beiktaşlılar galatasaraylılar, trabzonsporluların sesi çıkmıyordu şimdimi bursayı destekler oldular. ben işime bakıyorum zaten bana - rep vererek tatmin ediyorum sizi.

siz siz olun kendi sevinçlerinizle sevinin. bırak bursalılar yaşasın bu mutluluğu. bir onun yanında bir gün onunda yanında olarak mutlu olamassınz

biz fenerbahçeliyiz yenilmiş olabiliriz, takımımıza kızmış olabiliriz. ama yinede fenerbahçeliyiz. bunu bilin 5 seneden 5 seneye sevinç yaşamıyoruz. onun bunun kazandığı kupalarla, maçlarla sevinmiyoruz. bu yüzden işimize bakıyoruz sende işine bak.


ayrıca bursa çok güzel biryer, biz burda futbolu tartışıyoruz memleketi değil konuyu saptırma..
Puhahaha

Bu kadar kıvırma yahu

Ne dediğini herkes anladı merak etme..

Evet sevindik inkar etmiyoruz ama uzun yıllardan sonra bir anadolu ekibinin şampiyon olmasına sevindik..

Bugün tüm Türkiye bursasporun şampiyon olmasına sevindi..

Sen bizim 5-6 senede bir kupa aldığımıza laf söyleceğine 28 senedir alamadığınız kupaya dert yanın

Ha bu arada ses çıkmama meselesine gelince bizim sesimiz çıkıyorduda ama sizin gibilerin çenesi yüzünden pek duyulmuyordu Güya bursaspor avcunu yalıyacaktı güya ikileyip gidicekti, yaylanacaktı vs vs....

Yüce Allah takdiri ilahiyi bugün herkese gösterdi..