galatasaray bursa maçında çıkıp çatır çatır oynadı daha ne yapsın.Resmen bursayı geriye ittik o maçta.Bursanın daha net pozisyonları vardı bide.Ama olmayınca olmuyor hak eden bursa.

Bazı şeyler en başta veya en sonda kaybedilirmiş