irresistible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sata3 kullandınızmı linux de? sata2 ye göre nasıl? işin içine sas girince markalı sunucu almak lazım..

birde xeon işlemcili sunucu toplanabiliyormu hazır olanların haricinde?
Donanımdan anlamıyorsan oem sunucu işini boşver.

Hele linux kuracaksan en yeni donanımları kullanman sıkıntılı olabilir. Yeni teknoloji donanımlara göre kernel güncellemesi/derlemesi yapman gerekebilir.

Yazdıklarından pek donanımdan anlamadığını anlıyorum, anlamıyorsan oem sunucuya bulaşma. HP marka bir sunucu linuxda oemden daha sıkıntısız olur.