eskisarkilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema iyi değil mi zaten? 728x90 reklam zaten ortalı?
nasıl ortalı kardeşim ? yanında keywords reklam var.tık alamazsın böyle
kesinlikle.temada iyi degil bence.
300*250 koy konu sonunada.480*60 koyma.