sas için çok para yatırman gerekir kartı diski filan pahalıdır
Sata3 kullanırsan daha iyi olur maliyet düşer ve sata2 den daha iyi performans alırsın
sata3 kullandınızmı linux de? sata2 ye göre nasıl? işin içine sas girince markalı sunucu almak lazım..
birde xeon işlemcili sunucu toplanabiliyormu hazır olanların haricinde?