evet zaten amacaım facebook özentisi tarzında olmasıydı ama gine eksiğin var video ya vs. girdiğinde geriye bastığım an bi işlem yapmıyor olduğu sayfada duruyor...

onu nasıl başarcam bilmiyorum...

css ile ilgili sorunları önemsemiyorum