AJAX olması güzel olmuş. Ayrıca 1 MBit bağlantıyla bile çok iyi hız gerçekten.
Gördüğüm hatalar ve öneriler:
- Arama butonu menünün 1 veya 2px dışına kaymış.
- Menünün sağ alt köşesi, sol alt köşe gibi değil.
- Yanlış anlama beni; tema biraz facebook özentisi gibi olmuş.