Konu
Sizce reklam yerleşimi nasıl?
16-05-2010, 22:12:58
#4
Karaqunah
Üyeliği durduruldu
sağ sidebardaki reklamı kaldırıp konu içine bir reklam eklersen çok daha iyi olur.Tabii renk, ayarlarını yaparak
Ve etiket sayfalarına reklam koymalısın çunku en çok ziyaretçi çeken yer orası olucaktır.