cuhadar sanırsamsa sen kendin dolduruyorsun toneri i ...Toner doldurma ekipmanların var..
canonun kiler çok hasas ve çok aleverelidir... Canon kartusları ve tonerleri çok zor bulunuyor ve Bayagıda Puhalıdır.... Sana tavsiyem bir bilgisayar cı yada matbaya git orda bir defaya mahsus doldurt ve dolduran adamdan bilgi al.. Sökülmesi hakkında ve kafana takılan noktalarda..
Kolay gelsin.