ben bunu telekom, superonline gibi bir firmaya satayım dedim de, mahalleden bir arkadaş canlı destek hattı scripti yazıp satanlar var dedi. başka bir şeye daha uyuyor mu diye sorayım dedim.

blog sitesiyle işim olmaz.