bi kaç neden olabilir tabiki
öncelikle sen ns ip değiştirmiş olabilirsin ama senin pc daha eski ip yi görüyor olabilir Genelde çok başa gelen bişeydirBence çerezleri sil modemi resetle bi böyle dene birde ns/ip daha oturmamış da olabilir daha ince bir sorun yoksa tabi
Kolay gelsin Şimdiden
Eyvallah sağolasın hocam.
Çerezleri falan temizledim sanırım hala güncellenmedi.
Bu arada proxy ile girip baktım sorun yok. Normal şekilde açılıyor.
Bu sorunla karşılaşan arkadaşlar proxy ile girip bakabilirler.
Teşekkürler. Konu kilit.