SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir müşterimiz için freebsd dvdsi yazdırıp makineye taktırdım, 30 GBP ödedim. 70 TL!
Ucuz maliyetler ile dunyanin heryerine hizmet vermenin hafifligini yasayan yabanci datacenterlarin bu tip artistikler yapmasi cok normal. Nede olsa kalkip gidip cdnizi takamazsiniz. Yapilan bu uygulamanin oradaki dusunce tarzina uygun olmadigini soylemek lazim. Evet hersey saat ucreti uzerine kurulmus ama bir cd takmak icin fee charge etmek cok insafsiz ve musteriyi kaziklamaktan baska birsey degil. Bunun yaninda profesyonelliklede uzaktan yakindan alakasi yok.