Elimde canon mf 4150 çok fonksiyonlu yazıcı var ve ben buna toner doldurmak istiyorum. Hangi tarafı sökeceğimi bilmiyorum. Samsunları çok rahat açıp toner doldurabiliyordum ama canonlar biraz gıcık ve zor herhalde. Elinde canon yazıcı olanlar kendi toner dolumlarını nasıl yapıyorlar acaba yardım lazım