DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize gelsin diyeceğimde yedek oturmaya gelmez ama gelirsede Volkan ile süper ikili olurlar çok yetenekli bir kaleci ülkemizdede kaleci kıtlığı var zaten
niye gelmesin hocam dida yı mı alıyosun yedek oturmaya gelmiycek ?