benim bildiğim kadarıyla aylığı 9 dollar civarı
Puan karşılığı bende satıyorum. Kazanana kadar anamız aglıyor. Kalkıpta 3-4 liraya satmak akıl kârı değil. anca bu fiyata emek vermeden kolay yoldan kazanan insanlar satar. başka açıklama bulamıyorum ben