Arkadaşlar zaten ben bekledim 1 hafta bekledim açılsın açılsın diye.. Hatta bir kaç arkadaşa sordum ne yapayım diye adam msn'e falanda geldiği yok.. Hitim çok güzeldi bu sayedede darbe aldı. Dedim sabredeyim ekmeğiyle oynamıyayım buna photofatih arkadaşımda şahit sorabilirsiniz.. Açmıyayım açmıyayım diye baya bir sabrettim.. Ben param karşılığı hizmet alıyorum ve şikayet etmek gibi bir hakkım var ve sabırlı bir insanımdır Webnoz host'un isminede bir zarar gelmesini istemedim. 2. haftanın başlarında Webnoz host msn açtı.. Selam dedim bi kez netten düştü yani ben yine iyi niyetli olarak böyle düşünüyorum ben selam yazdım 10 saniye sonra o çıktı.. Bir kaç saat sonra geldi.. Tekrar selam falan dedim sitem kapalı ? siteniz ne dediler. Falan site. Ha evet saldırı alıyordu kapadık bizde dediler eyvallah dedim.. neyse kapattık olayı. Ben sabrettim sabretmesine.. Çok güzel bir hitte yakalamıştım ama baya bir düşttü sağolsunlar.. En azından bir bilgilendirme mailide çok bişey değil.. Saldırı alıyor eyvallah hizmetten düşüyoruz ee 2 haftamı düşecez en fazla 2 gün kapalı dursun sorun değil.. Param karşılığı en iyi hizmetide almak isterim.. bide ayrıca emeklerim var orda ee bu daha kötü..