Sevgili Willi,
bu aralar görüyorum ki kimse sabırlı davranamıyor hosting olaylarında.Benim tavsiyem(genel konuşuyorum)bir sorun oldumu en az 1 hafta beklemek veya 5 gün,bu süre içinde yöneticilere ulaşmak bunun sonucunda hem ulamamışsanız yada bir cevap alamadıysanız bir hafta sonunda bu hosting firmasıyla çalışan diğer kişilere sorun r10 daki eğer onlarada bir açıklama yapılmadyısa onlarda şikayetciyse öyle açın konuları.Çünkü bir hosting şirketi hakkında şikayet konusu açmak o hostingi batırmak gibi birşey

çünkü ismine "karaleke" sürülmüş oluyor.Bu benim düşüncem