PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseyi dikkate almadan yoluna devam et. Bu gibi şeyler meyve aldığına işaret. Başlarda pek tutmaz gibi düşündüğüm sistem eğer git gide daha da iyileştirilirse çok daha güzel yerlere gelecek. Ben de destek olmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Başarılar.
Teşekkürler gerçekten katkılarınız sayesinde bir çok yeni şey öğrendik ve ilk günümüzden bu yana oldukça geliştik...

Sıradaki hedeflerimiz;
1. Yeni bir tasarım yapılıyor. Psd hali bitti
2. Yeni bir istek paneli hazırlanıyor.
3. Yeni bir chat düşünülüyor.
4. Yayın akışında hiç boşluk bırakmamak (Dj olmak isteyen arkadaşlar pm atabilir)