Arkadaşlar diğer bir netsof şikayet konusunda deniliyor ki sunucu ve eleman alt yapısında değişiklik yapılmış. Sunucuları değiştirmişler ama yeni eleman bulamamışlar sanırım. Yeni eleman bulunana kadar idare edin.