3 gün bir site kapalı kalması felaket bir durumum okadar emek harca sonra hoop hepsi ucsun kiminin yedekelri gidiyor,kiminin hitleri gidiyor hatta domainler gidiyor yazık wallaa hocam geçmiş olsun