Daghan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet 5.5 dosyalarini gorebiliyorum. Ancak dizinlere okuma izinlerini daha vermemisler. Muhtemelen ayni anda tum mirrorlarda ayni anda sunulmaya baslanacak.
sanırım yarın indirebilcez hocam. teşekkürler bilgilendirdiğiniz için