AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daghan hocam bu arada hayırlı olsun official mirror olmuşsunuz. dosyalar atılmış anladığım kadarıyla siz görebiliyor musunuz şuan 5.5in isolarını?
Evet 5.5 dosyalarini gorebiliyorum. Ancak dizinlere okuma izinlerini daha vermemisler. Muhtemelen ayni anda tum mirrorlarda ayni anda sunulmaya baslanacak.