Öncelikle işletme tamamen bana aittir. Ona göre yorumları alalım.

Açıklama: Yaklaşık 2 ay önce bana site yaptıran ve paramı ödemeyen, kısacası beni dolandıran birini bugün işlettim. Hemde öyle bir işlettimki aklınız hayaliniz durur. 2 Ay önce bana abi şunu yap diye yalvaran adam coder olmuş. Yalanını orta çıkarmakta bize düşer. Bu işletmede bana kimse yardımcı olmamıştır. Ayrıca şu bilgisayara yeni başlayan çocukların kullandığı ve adı "msn dili" olan şeyi yapmak çok zordu. Kullandığım msn "derbeder_44@hotmail.com.tr". Bu msn için Tolga(Teknoparktr)'ya teşekkürü borç bilirim. Az konuşuyorum ve sizi ss lerle baş başa bırakıyorum.







Herkese böyle zeka, böyle para, böyle bilgi nasib et yarabbim, amin.