Bu tasarımlarla çıkaracaksanız hiç çıkartmayın bence. Verin 2-3 bin Tl yapsınlar güzel bi tasarım ona yerleştirin tüm kodlamayı. Bu kadar işiniz heba olur benden demesi. Tasarımcınız ayıptır söylemesi hiçbirşey anlamıyor bu işten belli. Sinema kısmının tasarımını 10 yaşındaki kardeşim yapar.