arkadaşlar rhel 5.5 çıkarmasına rağmen centos hala 5.5 versiyonunu yayınlamadı. rhel tabanlı diğer dağıtımların çoğu 5.5 duyurdu neredeyse 45 gün oluyor centostan ses yok galiba unuttular bilgisi olan var mı ne zaman yayınlanacak bir sorun mu var acaba?