Konu
Webmaster Ulvi'ye serzeniş..
11-05-2010, 23:06:35
#6
Serdar007
Sayenizde İsmimden Nefret etmeye başladım..
Ne güzel bi ismim vardı anlamıda yüksek yüce gibi manalara geliyordu, bu dizi çıktı çıkalı nefret ediyorum yemin ederim.