izm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç yattıysa soluna 0 koymadan son rakam en sağa gelecek şekilde yazmayı denediniz mi?
hayır o şekilde denemedim 0,50 şeklinde yazdım iki kez.4kere deneme hakkı var 2si gitti o yüzden yanlış girmek istemiyorum