Konu
Siteye girilmek istendiğinde
11-05-2010, 22:29:58
#8
Yusuf_Dogan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
herkesde aynı dert :
https://www.r10.net/vbulletin/628515-...onleniyor.html