evt çok güzel şeyler olacak osc3 te multi temalarda yapmayı düşünüyorum. yani aynı pakette sadece rengi değişik temalar değil tasarımlarıda değişik temaları diğer rekleri ile birlikte vermeyi düşünüyorum bakalım hayırlısı.
Tebrik ederim, temalar gayet güzel Evet osc 3 çıkarsa güzel şeyler olucak hayırlı satışlar size, Umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.