Bu motorola da bir türlü telefon piyayasında yer edinemedi gitti bari bununla bir çıkış yapsa
Katılıyorum. Çok gösterişli telefonları var aslında ama ne bileyim kullanışlı değil. V serisi baya tutmuştu ama ya ekran sorunu yada kamera sorunu bide tuş takımı sorunu yüzünden büyük prestij kaybetmişti. Motorolanın çıkarttığı her telefon şekil fakat sağlam değil. yıllardır samsung kullanıcısıyım ama bende pes ettim Nokia gibisi yok...