schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben almayı düşünebilirimde.Fiyat bütcemi aşıyor.
Belki elimde bişeyler ile takas yapmayı düşünebilirsin...Modem vs gibi?
üzgünüm takas düşünmüyorum