Bir kere din dersinin adı yanlış. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi diyorsun ama müslümanlık içerikli bilgiler veriyorsun. Bence bu ders kaldırılmamalı, ama sadece müslümanlıktan değil tüm dünya dinleri hakkında geniş bilgiler verilmeli. Hem böylece dersi dinleyen öğrencilerin de kültürü artmış olur.