Bizim lisedeki din hocasıda cennete sadece müslümanların(günahı olmayan ve affedilen müslümanların) gidecegini söylüyordu. bende dönüp hocaya müslüman olmayan milyarlarca insan ne olucak diye sordum bana verdiği cevap aynen şuydu "onlarda en sonun da mahşerde müslüman olucaklar" ve söylenenlere güldüm hoca bana takmıştı bende aleviyim ve zorla din dersi almak istemiyodum.
yazılıdan 5 alıyordum sözlüden 0 veriyordu karneme 3 geliyordu. hak bunun neresinde sizce ? ve işin kötüü lise 2 de biyoloji kimya gibi büyük dersler kaldırıldı ama din dersi kaldırılmadı..

ÖNCELİKLE EĞİTİM ŞART DİYORUM BAŞKADA BİŞEY DEMİYORUM...