vit den pek hoşnut değilim, sitelerimden birisine virüs bulaştı ve vite 1 hafta geri yüklemesini rica ettim akabinde yedeklerimin olmadığını öğrendim, Âllaha emanet gidiyoruz
Yedek her zaman müşterinin sorumluluğundadır ki. siz canınız gibi sevdiğiniz sitenizi yedeklemiyorsanız (yada para kazandığınız) adamlar ne yapsın