Sagopa bir pesimistin gözyaşları albümünü çıkarttığında çok sevmiştik. Bu işlerden anlayan bi arkadaş vardı, şu adama bi fan sitesi yapalım dedik. adresi aldık. 1 ay oldu ses yok, 3 ay oldu ses yok. ilgilen diyorum oke deyip sallıyor. Dedim sen yapmazsan ben yaparım. o gün başladım araştırıp öğrenmeye

Yani bunların tüm sorumlusu sago'dur arkadaşlar