1.sınıfa başladığım zaman ilk bilgisayarımı aldım. flash oyun oynardım hep. 3.sınıfa kadar böyle gitti. 3 sınıfta arkadaş sitemynetten site açmıştı. sınıfta söylüyordu hep sitesini. bende özendim sitemynetten site açtım. tabi arkadaşın sitesinden daha güzelini yaparım düşüncesiyle uğraşa uğraşa buralara kadar geldim.