Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurmasına kurulur ama performanslı olmaz. buda bi seçenek değildir tabiki bana göre...

yinede istenirse kurulur, Türkiye de performans yerine çok sunucuyu az fiyata verme uğraşında ve bu tuzaklara düşebilecek müşteri potansiyelinde olanlar olduğu için söylemiş olalım
canercanbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle katılıyorum hocama.

İlla ki kur diyorsan kurarız ama performanslı olmaz
Bende performans açısından demiştim, bi vps de 32 kişilik server full iken lag loss almıyorsan öpte başına koy, daha fazlasını bekleme