watoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru diyosun da ben tasalığımı çıkartım zaten facebook gibi yapsaydım facebook sciprti var onu kurardım daha değişik yapacam ben tasalıağımı yaptım ana sayfa nasıl olacak profil nasıl olacak.
Eminim yazabilirsin, sende o gücü görebiliyorum