tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen once bi dediklerimi yapda kodlamasi soyle kenarda dursun sadece taslak cikar moduller vs calma cirpma fikir degil orjinal fikir DEGISIK ne yapabilirimin pesinde ol butun bunlari eksiksiz tamamla sora gel koddan bahset
doğru diyosun da ben tasalığımı çıkartım zaten facebook gibi yapsaydım facebook sciprti var onu kurardım daha değişik yapacam ben tasalıağımı yaptım ana sayfa nasıl olacak profil nasıl olacak.