Kazanırsak mücadelemizle kazanacağız. Her fırsatta Melih Gökçek'e sallayanların söz konusu Fenerbahçe olunca her dediğine inanacak bir ruh halinde olmaları ilgin. Geçen sene Beşiktaş nasıl hakkıyla şampiyonluğu kazanıysa, 2 yıl önce Galatasaray nasıl hakkıyla şampiyonluğu kazandıysa bu yılın şampiyonu da hakkıyla kazanmış olacak. Çamur atmaya devam edin. Biri çıksın ispatlasın takımı bırakacağım. Fenerbahçe'nin Ankaragücü'nü yenmesi için ilk 15 dk'da rakibin 10 kişi kalması mı gerekiyor. Sanki hiç yenemedik Ankaragücü'nü. Bu çirkin ve seviyesizce açıklamalar sıkıldık artık.