Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçeli arkadaşlardan rica ediyorum: Şunları kendi başlarına bırakın. Her zaman olduğu gibi lafı döndürüp döndürüp saçma yerlere getirdiler. Bu konun Avrupa'daki başarısızlıkla ne alakası var anlamış değilim, klasik Fenerbahçe düşmanlığı işte. Rica ediyorum Fenerbahçeliler'den. Şu konuya tek mesaj daha yazmayın, bırakın eğlensinler.
sıktın artık.