batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım Facebox olayını soruyor,o php değil ajax.
Ayrıca Facebook yazılımı social engine ve mark yapmadı Programlama bilgisi olduğunuda hiç sanmıyorum..
Programlama bilgisi var zaten Facebook'u 2 kişi kurdular diye biliyorum.