kurmasına kurulur ama performanslı olmaz. buda bi seçenek değildir tabiki bana göre...
yinede istenirse kurulur, Türkiye de performans yerine çok sunucuyu az fiyata verme uğraşında ve bu tuzaklara düşebilecek müşteri potansiyelinde olanlar olduğu için söylemiş olalım
Aynen öyle katılıyorum hocama.
İlla ki kur diyorsan kurarız ama performanslı olmaz