Konu
Ve Guti Cim Bom'da
09-05-2010, 09:10:43
#2
Cem1
Bence forum yönetimi taraftar forumlarındaki gibi el at atmalı resmi olarak açıklanmayan transfler bitti,bilmemnede diye yazılmamalı
Kaynak ise başlı başına herşeyin içine ediyor bu sene en az 40 kişi daha transfer eder takımlarımız